Total Pengunjung (bermula 24 Oktober 2010)

Friday, January 21, 2011

orang baharu

Salam perkenalan. Untuk makluman, sebagai pengganti Cikgu Faizal, saya tidak nafikan banyak tugas beliau telah diserahkan  kepada tanggungjawab saya  untuk diseliakan. Tapi bak kata orang, yang baharu mana nak sama dengan yang lama. Saya cuba untuk menyambung usaha-usaha beliau dalam blog ini. Harap-harap semuanya berjalan lancar, maklumlah, banyak sungguh yang saya kena belajar. Lagi pun dengan kekangan waktu mengajar yang banyak serta tugasan guru kelas dan lain-lain saya amat berharap dapat mencuri masa untuk hal-hal PPDa ni. Saya berharap juga selepas ini, tidak adalah yang 'jemu' dengan pertanyaan saya itu dan ini kepada warga SKTD. Nak pantun boleh?.......Buah cempedak di luar pagar, ambil galah tolong jolokkan, saya cikgu baru belajar.....yang salah ke... yang tak tau ke...tolongle tunjukkan:) -Cikgu Norfatim

No comments: