Total Pengunjung (bermula 24 Oktober 2010)

Saturday, January 1, 2011

Salam Terakhir Buat Semua...

Assalamualaikum wbr...
Salam Sejahtera,
Warga SKTD yang dikasihi sekalian,

Terlintas di hati saya untuk menulis buat kali terakhir di blog ini. Saya ingin mengucapkan "Salam Terkahir Buat Semua". Ketika diumumkan tentang pertukaran sekolah ke SJK(C) Pei Cheng, Chemor Perak, terimbau semula kenangan ketika berada di SKTD selama 2 tahun.
Banyak pengalaman ditimba sepanjang berada di sini. Terutamanya, semasa membantu sekolah meraih tempat ketiga peringkat kebangsaan bagi kategori BILIK SUMBER PPDa Sekolah Rendah 2009. 2010, sekolah  juga meraih Anugerah Khas PPD Kinta Utara bagi Bilik Sumber PPDa. Diharapkan SKTD akan lebih cemerlang dan gemilang dalam semua bidang.
Penyelaras Bilik Sumber PPDa SKTD akan diambil alih oleh guru yang baru bertukar dari SJK(C) Gunung Rapat. Tahniah diucapkan kepada beliau.
Diucapkan ribuan terima kasih dan pohon seribu kemaafan jika ada silap bahasa dan perbuatan selama ini daripada teman seperjuangan, anak-anak murid cikgu, pihak pengurusan sekolah, AJK PIBG dan para ibu bapa. Buat Guru Besar Hjh. Rafiah Bt. Abdul Razak, walaupun baru berkenalan, komitmen dan kesungguhan serta menyokong penuh semasa saya bertugas di sini amat-amatlah dihargai. Begitu juga, mereka yang lain.
Dipohon juga restu  supaya saya dapat bertugas di SJK(C) Pei Cing dengan lebih baik serta lebih dihargai. Sekian, terima kasih.

Ahmad Faizal Bin Halidi
Penyelaras Bilik Sumber PPDa 2009-2010

No comments: