Total Pengunjung (bermula 24 Oktober 2010)

Thursday, May 2, 2013

GEMPAR..!!!!!!!!!! Rokok Ada M A G I C ????

Admin pernah mendengar cakap-cakap daripada beberapa remaja baru nak mengenal hidup tentang tabiat merokok yang mereka sedang alami semasa itu. Antaranya admin dengar mereka kata, merokok menjadikan mereka hebat dan bergaya, ada kelas, matang, sempoi, ada magic dan  
c o o o o  o o o o  o o o o o o o o l..... Mungkin benar kot sebab baru-baru ni admin terjumpa gambar-gambar hebat 'seorang' perokok. Gambar-gambar ni dah berleluasa di laman sosial facebook. Patut lah budak-budak sekolah rendah pun sibuk nak tunjuk lagak konon-konon dah hebat merokok..

Hmmm...hebat macam ni rupanya...patut lah ramai yang susah nak tinggal tabiat merokok ni. Yang baru nak mencuba pun terkinja-kinja tak sabar nak jadi geng perokok.....begini hebat penangan MAGIC rokok rupanya...

Jom tengok 'kehebatan' magic tu..

/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/



coooooool dan 'hensem' tak I ???

diorang dengki kat perokok macam I ni ha...'hensem'  pe....!!

L U   P I K I R   L A   S E N D I R I..

A M A C A M    P E R O K O K    S E M U A????? sama kot...


Sumber Gambar = Internet

3 comments:

Anonymous said...

I�m nοt that much of a online гeader to be hоnest but your sites гeаllу nісe, keep it up!
I'll go ahead and bookmark your site to come back later. Many thanks

Here is my page easiest way to lose Belly Fat fast

Anonymous said...

grеat submit, very informаtiνe. I'm wondering why the other experts of this sector do not understand this. You must proceed your writing. I'm sure, you've a huge readers' baѕe alreаԁy!


Stop by my homepage; pub machines

Anonymous said...

Inсгediblе! This blοg looks exactly lіke mу old onе!

Ιt's on a entirely different topic but it has pretty much the same layout and design. Excellent choice of colors!

Also visit my homepage; birmingham colonic

There was an error in this gadget

Universal Converter