Total Pengunjung (bermula 24 Oktober 2010)

Sunday, March 6, 2011

Perkhemahan Lans Kopral 2011



Pada 4 dan 5 Mac, Perkhemahan Lans Kopral TKRS 2011 telah diadakan di padang SKTD dengan gabungan antara SK Tasek Dermawan dan SK Tanjung Rambutan. Seramai 40 orang ahli TKRS dari kedua-dua sekolah menghadiri perkhemahan sebagai syarat untuk melayakkan mereka mendapat pangkat Lans Kopral dalam TKRS. Memang bersemangat adik-adik ni. Apa pun, tahniah kepada adik-adik semua!

kat mana pintu khemah ni haa...'konfius' teman

camana khemah tu nak naik kalau korang duduk atas dia..


tinggal je la khemah tu..tak payah bawak sekali yek!!

haa...terduduk!!!
hai..sorang je bertungkus-lumus, yang lain tu tolong tengok je ke?

apahal terangkat lak khemah ni???

woi cepat woi...khemah orang lain dah siap!! kena denda la karang ni....
agak-agak tak mau jadi gadget ni karang, kayu ni awak buat la kayu api masak nanti yek..kata Puan Zira
jap jap...apasal lauk aku tak sama saiz ngan korang ni..rugi wo..
(lupa bawak kicap la...tak sedap makan le pulak)
slot kerohanian
saksikan persembahan kami malam ini yang bertajuk.."makan biskut sambil minum milo"!!
malangnya telurku dah pecah...
sapa tak nak ngaku telur dia dah pecah ni...
senaman pagi
dah besar nanti nak jadi chef leh tak?

jangan tak berasap udah le adik-adik oii...  
aktiviti-aktiviti 'ikhtiar hidup'...masak kuih melaka..





segak dan bersemangat ketika pentauliahan Lans Kopral

orang-orang kuat perkhemahan...




























wakil guru TKRS dari SK Tanjung Rambutan 




wakil guru dari SK Tasek Dermawan




Akhirnya sempurna......Barisan Lans Kopral Tunas Kadet Remaja Sekolah (TKRS) dari SK Tasek Dermawan dan SK Tanjung Rambutan.......TAHNIAH!!!!






No comments:

There was an error in this gadget

Universal Converter