Total Pengunjung (bermula 24 Oktober 2010)

Thursday, July 21, 2011

Program Mentor Mentee Tahun 6

Sempena Program Kecemerlangan Tahun 6, salah satu program yang dijalankan ialah Program Mentor Mentee iaitu program 'anak angkat' yang melibatkan semua guru dan murid Tahun 6. Majlis penyerahan mentor mentee ini berlangsung pagi 21 Julai di Dewan Terbuka. Untuk makluman semua, senarai nama mentor dan mentee masing-masing boleh diperoleh daripada Unit Bimbingan dan Kaunseling. Program ini ialah di bawah Unit Bimbingan dan Kaunseling kendalian Puan Norhuda Othman Zailu, Guru Bimbingan dan Kaunseling SKTD dengan kerjasama erat pihak pentadbiran dan guru-guru. Pihak PPDa turut memberi sokongan jitu terhadap program ini dan berdoa agar kejayaan cemerlang dapat dihasilkan  berkat kerjasama semua pihak. Semoga semua program yang dijalankan dapat memberi semangat kepada anak-anak Tahun 6 SKTD untuk menjalani peperiksaan UPSR yang bakal menjelang tiba.

Puan Norhuda mengumumkan nama mentee untuk diserahkan kepada mentor masing-masing. Sementara itu semua guru bersedia di atas pentas untuk menerima mentee masing-masing.

Puan Hajah Rafiah bersama mentee beliau.

Mentee Encik Shamshulbahri, PK pentadbiran.

Mentee Puan Ainul Suhaini.

Mentee Puan Aisah

Mentee Encik Md Zainal

Murid-murid Tahun 6 menunggu taklimat tentang program ini.

SKTD menerapkan konsep kasih sayang antara guru dan murid. Guru-guru perempuan digalakkan mengucapkan ucapan I Love You kepada murid-murid mereka.


Bakal murid-murid cemerlang SKTD

No comments: