Total Pengunjung (bermula 24 Oktober 2010)
Wednesday, July 22, 2009
PERTANDINGAN RUANG MINI PPDa- TAHNIAH BUAT SEMUA
Pada hari Isnin, 22 Julai 2009, keputusan Pertandingan Ruang telah diwar-warkan olehUstazah Salamah selaku Timbalan Ketua Juri. Pertandingan ini telah berlangsung hampir sebulan, bermula 15 Jun sehingga 3 Julai, yang melibatkan semua kelas Tahap 1 dan 2.
Barisan para juri terdiri daripada kalangan guru iaitu:
EN. NOR AZLAN SHAH B. MOHD. REDHUN (KETUA)
PN. SALMAH BT. SALLEH (TIMB. KETUA)
USTAZ MOHD. IKHMAL BIN MUKHTAR
PN. NAJAH BT. HUSAIN
CIK NORZIMATUL HUSNA BT. ABD. GHANI
PN. NORASHIZAH BT. RASHID
CIK WAN ASNEZA BT. WAN MOHAMED
USTAZ MOHD. DZULKIFLY BIN MUSANIF dan
USTAZ KAMAL ISMADY
Tujuan pertandingan adalah untuk meningkatkan kefahaman murid SKTD tentang penyalahgunaan dadah. Mereka bukan sahaja mendapatkan maklumat dari Bilik Sumber PPDa, malah boleh mendapatkannya dari kelas-kelas mereka sendiri.
Pertandingan ini juga akan merangsang daya kreativiti dan kerjasama antara guru dan murid-murid dalam meyusun reka-letak mengikut kehendak kelas masing-masing.
Secara keseluruhannya, semua kelas telah menunjukkan daya inisiatif yang tinggi dalam mempersembahkan Mini Ruang PPDa atau Sudut PPDa. Hadiah telah disampaikan oleh Pn. Hjh Kamariah Bt. Mohamad, Guru Besar SKTD. Hadiah berupa Sijil Penghargaan PPD Kinta Utara kepada kelas-kelas yang memenangi Tempat Pertama, Kedua dan Ketiga bagi Tahap 1 dan 2.
Walaubagaimana pun, tahniah diucapkan kepada semua kelas atas kesungguhan yang telah ditunjukkan.
KEPUTUSAN PERTANDINGAN TAHAP 1:
TEMPAT PERTAMA:2 BERLIAN.
GURU KELAS :POZIAH BT. YAAKOB.
TEMPAT KEDUA :3 BERLIAN.
GURU KELAS :SALVIA BT. DAHALAN.
TEMPAT KETIGA :3 INTAN.
GURU KELAS :MOHD. AZAHAR B. ADNAN.
KEPUTUSAN PERTANDINGAN TAHAP 2.
TEMPAT PERTAMA:5 ZAMRUD.
GURU KELAS :NOORMALIZA BT. PANDAK.
TEMPAT KEDUA :4 BERLIAN.
GURU KELAS :AINUL SUHAINI BT. ABDUL WAHAB.
TEMPAT KETIGA :5 INTAN.
GURU KELAS :SHAFIEYAH BT. ABD. HAMID.
Labels:
pertandingan ruang mini ppda
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment